در موتورهایی که از تکنولوژی سیستم تزریق مستقیم بنزین یا GDI استفاده میکنند، بر خلاف موتورهای MPFI (Multi Point Fuel Injection) یا موتورهای کاربراتوری، بنزین به داخل مانیفولد هوا تزریق نمیشود و سوخت به صورت مستقیم به داخل سیلندرها وارد میشود و همین موضوع باعث میشود متغیرهایی مانند خام سوزی، کوبش یا گردش مجدد گازهای خروجی تا حد قابل توجهی از بین برود. موتورهای GDI بوسیله کنترل دقیق بر روی میزان و زمان دقیق پاشش یا تزریق بنزین مطابق با شرایط خودرو، ضمن کاهش مصرف سوخت باعث حفظ شتاب بالا در زمان رانندگی افراد میشود.
ولی خیلی هم گرسنه نیستم بازدید : 420
چهارشنبه 13 آبان 1399 زمان : 4:39